می دونین وقتی ما یک وب رو دنبال می کنیم..

از لحظه ایی که اون دکمه ی "این وبلاگ را دنبال کنید" می زنیم..

یعنی به صاحب وبش اطلاع دادیم که :"آهای فلانی.! من می خوام از این به بعد هر چیزی که تو نوشتی رو تا آخر بخونم!" یا مثلا : "من قراره دیگه از این به بعد راجب عقایدت نظرمو با تو درمیون بزارم و به قول معروف برات کامنت بزارم!"

 

خب من از اینکه تقریبا بعد دو ماه این همه دنبال کنده جمع کردم خوشحال شدم..

ولی بعد دیدم که نه!!

من شاید حتی به نسبت تعداد دنبال کننده هام دو برابر فالویینگ دارم!

خب می دونید خود من اصلا ترغیب نمی شم برم ستاره های بعضی وب هایی که یک سری ها رو اصلا نمی دونم کی دنبال کردم رو خاموش کنم.. با خودم گفتم پس احتمالا ستاره ای وب منم همین حال رو داره!

پس شروع کردم به گشتن..

تو این چند ساعتی که نبودم رفتم چند تا وب و کلی پست طولانی خوندم..{اشاره به پست آغازین عشق کتاب! (خودش هم میدونه خیلی طولانیه!)}.

و اما بعدش اومدم تو پنل خودم.وارد قسمت"وبلاگ هایی که دنبال می کنم" شدم.. دیدم نصف این وبلاگ ها هیچ کدوم به هیچ درد من نمیخورن!یا اصلا یک وقتایی حالم رو بد میکنن!

اما از کجا اومدن!! یا من اتفاقی پیداشون کردم و بدون خبر از محتواشون دنبالشون کردم..یا اینکه اونا فقط برای این که از اکانت من برای 

بالا بردن دنبال کننده کننده هاشون استفاده کنن وب من رو دنبال کردن و منم چشم بسته فالو بکشون کردم!

الان خیلی لیست کسایی که دنبالشون می کنم کوتاه شدن!

در واقع از 3 صفحه ی پر.. تبدیل شده به یک عدد دو رقمی کوچیک!

و به خودم افتخار میکنم!!

چون الان هر وقت لیست فالویینگ هام رو باز کنم..با وبلاگ هایی که واقعا دوسشون دارم روبرو می شم!

هر وقت یک ستاره ای تو پنلم روشن بشه.. با شور و اشتیاق می رم و بازش می کنم تا بخونمش!

و می دونین کار قبلم یک جور بی احترامی محسوب می شد نسبت به اون وبلاگ هایی که دنبالشون کرده بودم اما از هیچی شون خبر نداشتم! {زشت نیست کسی که شعار اصلی زندگی اش احترام گذاشتن است..خودش همچین بی احترامی ایی بکند!؟}

پس خیلی بی ریا عذر من رو قبول کنین اونهایی که دیگه من تو لیست دنبال کننده هاشون نیستم!

این یعنی که نمیخوام به شما بی احترامی کنم و خیلی محترمانه میگم که نمی تونم وبتون رو دنبال کنم!

 

و اما انتظار ندارم همه ی هفتاد و چند نفر اینجا بمونن!

قطعا اون هاهم برای این منو دنبال کردن که من دنبالشون کنم که دنبال کننده هاشون بره بالا .. همین!!

پس بیاید به سبک یک نفر عمل کنیم که خیلی دور از شناخت نیست! :

 

چراغ ها خاموش! یا همون آتش و مشعل ها!

هیچ کس چیزی نگوید!

از این پس شما با همین وب و نویسنده اش که من باشم باشد طرف هستید..

قرار نیست چیزی عوض بشه! آیسان همینه!

پس هرکس که می خواهد همین الان برود!

همین الان!

من هم ناراحت نمی شوم!

چرا که به دنبال خواننده و دوستان واقعی هستم!

هر چند در دنیای مجازی بیان!

 

#بیایید دنبال کنندگان واقعی باشیم!