فکر نمیکردم انقدر سر نوشتنش تنبلی کنم و خب نشد.اما تلاشم رو میکنم.چرا که الان تو وبلاگم میگردم دلم میخواد نوشته هایی که نشون بدن اون موقع چه حالی داشتم رو پیدا میکردم ک میخوندمشون و خب نیستن یا ننوشتم یا پاکشون کردم:")

از اونجایی که امروز داره تموم میشه دیگه آپدیتش نخواهم کرد*-*

_نقطه سبز گم گشته من  ۱۱:۰۳

گاهی خودم رو پیدا میکنم.گمش میکنم.بعد پیداش میکنم باز دوباره گمش میکنم و دوباره و دوباره.

گاهی میدونم چی میخوام،چرا میخوام و چطوری میخوام.

ولی خدانکنه ندونم.خدانکنه وقتی بیاد که ندونم چی میخوام،چرا نمیخوام و چطوری نمیتونم نخوام.

خدانکنه..خدانکنه نقطه سبز هوشیاریم گم شه.

         

+عکس هیج ربطی به پست نداشتxD 

ولی داشتم بالای میزم رو مرتبط میکردم.این نوشته پشت یه قاب عکس بود.

چرا دو سال پیش نوشته بودم :"خیلی مراقب خودتان باشید؟"

کسی چه میدونه؟ شاید گذشته ام برام نوشته.

گذشته لوس و بیخودم مرسی که نگرانم بودی.

نترس مراقبم.

      

+و اوه نظرات،نظرات قبلی رو هم نتونستم جواب بدم.بی احترامیه.

پس بستمشون که زشت نباشه.سعیم رو میکنم جواب بدم*-*

    

+سرم خیلی شلوغه.امیدوارم به روزانه ها برسم.