Ahh...Here we are again..

سلاام! مطمئنا از قلم قشنگ من که پرواز کرده و رفته و برنگشته خبر دارین.برگه های خاکی پلی لیستم رو ورق زدم و دیدم بله! جرقه!. ولی آه از ناتوانی در به روی کاغذ آوردن.

پس حالا اینجام و از شما می خوام با شنیدن این قطعه زیبا،یک سناریو یا داستان یا نوشته یا هرچی که باعث میشه در تخیلتون شکل بگیره رو بنویسید"-"

***

یه توضیحی هم راجب این قطعه بدم:D.این بخشی از قطعه رکوئیم آقای موتزارت هست که میشه گفت آخرین قطعه ش در طول زندگی نبوغ انگیزش هم محسوب میشه.بر طبق مشاهداتم ایشون از بیماری رنج میبرده و این سفارش ساخت این قطعه از طرف فردی غریبه برای مرگ همسرش بوده.موتزارت هم که میدونسته باید به زودی غزل خداحافظی خودش رو بخونه،این قطعه رو برای مرگ مینویسه.که البته عمرش کفاف تموم کردنش رو هم نمیده.در واقع فقط بخش لاکریموسا رو تکمیل میکنه و بقیه ی آهنگ توسط افراد دیگه تکمیل میشه.

رکوئیم یا موسیقی مردگان قطعه آوازی در سوگ مردگان است. رکوئیم موتسارت یکی از شاهکارهای موسیقی آوازی است.

رکوئیم اثری است که چندین بار در روز در سراسر جهان خوانده می‌شود و حکم مراسمی را دارد که برای زندگان و بازماندگان برگزار می‌شود.

مطالب مختلف راجبش خیلی زیاده و دقیق نمیشم ولی شاید یه روز از اطلاعات موسیقیاییم استفاده کردم و از اینجور داستان ها براتون نوشتمTT.

راستی،اینم بگم که "لاکریموسا" در زبان لاتین به معنی "اشکبار".در زبان ایتالیایی به معنی "گریان" هست.و در بقیه زبان ها هم فیلتر شکن بیشعورم^^ باز نکرد تا اطلاعات کسب کنم^^.