امروز یکم دیر منتشرش کردم،درگیر کارهای متعدد بودم"-"

اگه نمیدونین این پست چیه به پست قبلی برین یا از قسمت طبقه بندی موضوعات،"#روزانه"پیداش کنین*چشمک.

و ادیت لیریک(!) امروز،خداوندا..داشتم تو آهنگام میگشتم.چشمم به بلو اند گری افتاد.بی رودروایسی دوستش نداشتم زیاد، تو پلی لیستم خاک میخورد.امروز که دوباره گوش کردمش دیدم نه..الان موده پس الان دوستش دارم.

 

 

Song Details:Blue and Gray-BTS

ساری اگه کیفیت بالاست و لودش طول میکشه.ولی تک تک اسلاید هاش در حال حاضر وصفمه،پس نمیشه نباشه.

از موسیقی ممنونم که چیزایی که نمیتونم جمله بندیشون کنم،خیلی زیباتر بیان میکنه.

               

این قسمت روز جمعه تاریخ ۰۰/۷/۲  نوشته شده:

_اعتماد به نفس ۱:۳۰

چاق یا لاغر؟ آمم..چاق ترینشو بدین.

زشت یا زیبا؟ زشت.زشت ترینشون.

بفرمایید آماده ست.ولی..واقعا مطمئنین همچین چیزی میخواین؟

آره چرا نباشم؟ شاید از نظر شما این عروسک زشت ترین و چاق ترین بین عروسک هاست.اما اگه از بچگی جوری بزرگش کنم که یاد بگیره زیباییش با وزن و ظاهرش سنجیده نمیشه..خدا رو چه دیدی؟ شاید یه روزی همین عروسک زشت من،برای زیبا های دنیای شما سخنرانی اعتماد به نفس کرد!:)

                                    

_حتی اگر هر شب بمیرم صبح میتونم نفس بکشم!    ۲۰:۴۳

تو آخرین کامبک‌ اکسو(هق)پارتی که شیومین میخونه میگه که :حتی اگه هر شب بمیرم صبح میتونم نفس بکشم،کی میتونه فکرشم بکنه؟" =")

و خب..این زیادی قشنگه.بهش که نگاه میکنم.مود این چند روزم شده.

اینجوریه که هر شب برای مردن وقت میزارم،دیگه نفس نمیکشم،میمیرم و صبح دوباره نفس میکشم؛دوباره زنده میشم،و این چرخه ادامه دارهD:

             

از این قسمت به بعد برای همین امروزه؛دی:

_خطای انفجار داخلی 11:28

همیشه اعتفاد دارم اگر با کسی حرف نزنم مشکلی پیش نمیاد،اتفاقا بهتر هم هست.!

اما این چند روز واقعا داره بهم فشار میاد.اوکی اوکی.یه بخشیش از کم کاریه خودمه.

اما میدونین مزخرف ترین بخشش چیه؟ این که وسط این گیر و دار،به شدت از لحاظ عاطفی دچار کمبود شدم.

به معنای واقعی تخلیه انرژی شدم.احساس رباتی رو دارم که سعی میکنه تو طول روز با بیشترین بازده ممکنه کار کنه و شب ها ریکاوری میشه.

نه.اونجوریا هم نیست که بگم کمبود محبت گرفتم.

اما،رو به خودم مینویسم،شما نخونین خب؟ : این چند روز به شدت تو فشار قرار گرفتم و به شدت احتیاج دارم با یکی حرف بزنم،و کسی رو پیدا نمیکنم.تمام.

 

 

دلم میخواد برای امشب بیشتر بنویسم.ولی از صبح،دقیقا همین الان فرصت استراحت پیدا کردم،دیروز هم نتونستم روزانه مو منتشر کنم،میخواستم از امروز بنویسم.سو..شبتون قشنگ باشه=")