دینگ:+سلام اوکیه👍

_حله.

*کتونی هامو ور میکشم و راه میفتم.

+من رسیدم.

_منم آماده ام.

+زنگ بزنم یا زنگ میزنی؟

_زنگ بزن.

+باشه.

_باشه.

دینگ:تماس صوتی.

کلیک: برقراری تماس.

...

....

.....

*سکوت**سکوت**سکوت*.

_خب بیا سلام کنیم*خندیدن.

+الو؟الو؟الو؟

_میشنوم صداتو.

+خب باشه شنیدم.

_میگم صدات میاد.

+فهیدم دیگه:||

_باشه*خندیدن.

*خندیدن**خندیدن**خندیدن*

+آیسان

*برای اولین بار اسممو میشنوم*

_بله؟

+هیچی.

:)

+خوبی؟

_آره خوبم.

_تو چطوری؟

+خوبم.

*سکوت*سکوت*سکوت*

+خوبی؟

_نه.خوب نیستم عالیم.خیلی خوشحالم.

+منم همین طور.

*صدای تپش قلبم*

*سکوت**سکوت**سکوت*

...

...

...

*خندیدن*

....

*خندیدن*

_وای باورم نمیشه.

+منم همین طور.

_هوا خیلی گرمه.

+خیلی.

*سکوت ..*

+تف تو روحت.

_چی شد؟

+هیچی.

+این دختره چرا اینطوری نگاه میکنه؟

_بزن روده شو در بیار!

+نه حوصله ش نیست.

+من فقط روده های تو رو در میارم^-^

_چرا همتون بامن اینجوری میکنین‌؟من به این خوبیxD

* خندیدن..

*خندیدن..

*خندیدن...

_پیش بینی مون درست بود قراره بعد هر جمله پنج دقیقه سکوت کنیم.

+آره.

_چرا فقط تایید میکنی؟انگار داری تلگرافی حرف میزنیم.

+دو صفر دو هشتxD

_همش انگار دریافت شد تایید شد عهxD

+*صدای خنده هاش.

*استرسی که جاش رو به آرامش میده*

*سکوت کوتاه*

*خنده*

+راستییی صدام چطوره؟

*تو دلم میگم محشره*

_صدات؟معمولی.صدای یه آدم معمولی.مگه قراره عجیب باشه.

*سخت میشنوه و چند بار تکرار میکنم*

+آها فهمیدم.

*سکوت**سکوت*

+چرا اینجا نمیشه از اصطلاح هامون استفاده کنیم؟ ناپلئون؟تلفظش اینطوریه؟

هی میخوام بگم "میخندی اوژنی؟" ولی نمیشه.

*موقع تلفظ "اوژنی" صداش آرومه و به زور شنیده میشه.

_آره واقعا...

*تند تند حرف میزنم..

*حرف میزنم..

*تایید میکنه...

*حرف میزنم..

*حرف میزنه..

بیش تر از پنج بار یه جمله رو تکرار میکنم:"برای بار اول خوبه"

+آره با وجود اینکه جفتمون درونگراییم.

*تایید کردن*

بیش از چندبار به خودمون امید میدیم که پیشرفت بزرگیه.

*سکوت*

+میخوای کازابلانکا بخونم؟

_*میخندم.بلند بلند میخندم.

+*میخنده.

+خب میخوای **** *** ***** ** رو بخونم؟

_*باز میخندم.

+میخوای دینامیت بخونم؟فیک لاو بخونم؟

*چنتا جمله نامفهوم میگه*

_خیلی لذت بردمxD

*خندیدن*خندیدن*خندیدن*

_میگم کم کم داره بهتر میشما.

+آیسان چرا نفس نفس میزنی؟:"|

_جدی؟:|

_نمیدونم چرا"-"

+فک کنم گوشی رو خیلی نزدیک گرفتی.

_خیلی گرمه.

+آفتاب داره میزنه تو مخم.

_چه تفاهمی!

*خندیدن**خندیدن*

*از اهداف تماس بعدی میگه.

*این بار بیشتر میخندیم.

_حالا بزار از پس همین بر بیایم!xD

..

..

*بازم حرف میزنیم*

...

....

...

+عه اتوبوس داره میاد.

_عه.

+خب برای حرف آخر؟

_برای حرف آخر..هیچی ندارم بگم.فقط اینو نباید فراموش کنیم.پدیده مهمیه.

+آره آره.همین طوره.

+یادم میمونه.

_منم.

+خداحافظ.

_خداحافظ.

*تا قبل از اینکه قطع شه داد میکشم:_ مراقب خودت باشش!

_توهم همین طور.

گوشی رو از گوشم جدا میکنم.

۲۰ دقیقه.

قطع میکنم.

گوشی و میزارم تو جیبم.گرما دیگه اذیت نمیکنه.

به سرعت تو ذهنم:یعنی الان داره چی کار میکنه؟.

من:نمی دونم.

با مرور تمام حرفایی که گفته شد ساعت های بعد از اون بیست دقیقه رو میگذرونم.