1. تا حالا تقلب یا کار خلاف کردی؟ ( یکیشو توضیح بده )

امم..

همش تقصیر کروناتست آقای قاضی!!

به جان خودت من تا پارسال هیچ گاه دست و دلم به این کار زشت نرفت..

و نمیره!!

امسال هم برای جلوگیری از شکست قوانین هرچی نمیدونستم شانسی زدم! :) {این یعنی رضایت وجدان}😎

 

2. توی واقعیت بقیه فکر میکنن چه چیزی در موردت حقیقت داره که اشتباهه؟ (در مورد چه چیزیت اشتباه فکر میکنن)

شاید پارسال راجب همکلاسی هام..

حدس می زنم فکر می کردن من تو تمام حالات کتاب علوم و ریاضی دستمه دارم درس می خونم -_-

خرخون یعنی این آخه؟!

 

3. بدترین چیزی که تو مدرسه شنیدی از کی بوده و چی بوده؟

این دخترا آخرش هیچی نمیشن! آخرش همه شون باید برن شوهر کنن کهنه بشورن! *-*

{گریه آوره یو نو؟؟ پ.ن:به نقل از سوفی}!

 

 

4. تاسف بار ترین خاطره ای که الان یادت میاد؟

خب من کارهای مثلا خطرناک زیاد کردم *خنده های شیطانی..*

مثلا یکیش اینکه بدون اینکه به بزرگنرا بگیم با پسر عمم رفتیم بیرون برای خرید مامان بزرگمون و مسافت خیلی دور تر از یه سوپری بود..

چقدر بعدش دعوام کردن..xD {نادان کوچیک بودم دیگه ! @_@}

یکیش هم مثلا ترسوندن وحشتناک مامانم تو شب... تعریف نکنم بهتره! #-#

 

5. اگه به مدت یه ماه جنس مخالف بودی چیکار می کردی؟

+بیشتر می رفتم بیرون! *-*

+شاید اون موقع با همه ی پسرا میتونستم بازی کنم..

یا مثلا اگه پسر بودم وقتی کوچیکتر بودم و یه نقاشی کشیدم...معلمم نمیگفت چرا دخترا روسری ندارن یا چرا دخترا وایسادن پیش پسرا!!

{معلمای مرد اینجوری نمیگن نه!؟}

 

 

6. آخرین خواب ترسناکی که دیدی؟

خواب؟!

من انقدر موقع خواب خیالبافی می کنم..

که وقتی بیدار میشم نمیدونم کدوم بخش هایی که دیدم خوابم بوده یا تصوراتی که خودم میخواستم بوده -_-

 

7.کسی هست که پنهانی دوستش داشته باشی؟

آممم..

بلی :")

الان دیگه نه! ..:)

 

8. چی یا کی رو هرگز نداشتی ؟

یه دوربین عکاسی خیلی دوس دارم بگیرم *_*

 

9. اگه بتونی با بایست ازدواج کنی ازدواج میکنی؟

نه فکر نمیکنم..:/

ولی اگه اصلا قرار باشه واقعا از نزدیک ببینمش..به ازدواج و این حرفا نمیرسم..همون اول میمیرم! xD *-*

 

10. خانواده ات چه تعریفی از شخصیتت دارن؟ ( ازشون بپرسین)

یه دختر دیوونه!!

مصداق بارزشون همینه صد درصد..

ولی احتمالا بعدش میگن:

یه دختر دیوونه که از صبح تا شب چسبیده به اون آهنگاش و گوشمونو کر میکنه!

 

 

11. تا حالا کسی روت کراش داشته؟

اینو دیگه شما ها باید به عشقتون اعتراف کنین! XD

 

12.ورزش مورد علاقه ات ؟

من تو رشته های مختلف ورزشی زیادی ثبت نام کردم و بعد یه مدن همه رو ول کردم..

از ورزش های رزمی مثل تکواندو گرفته تا ورزش های توپی مثل هندبال و اینا تا کلاس شنا که بیشترین رکورد موندم تو یه رشته بود! *-*

ولی خب از همش بدمینتونو بیشتر دوست دارم :")

 

13. بلدی ماشین برونی؟

متاسفانه خیر :/

ولی دقیقا بعد از اولین ثانیه هجده ساله شدنم میرم کلاس رانندگی ثبت نام می کنم =))

 

14. نزدیک ترین شخص بهت کیه؟

شخص؟ متاسفانه هیچ کس..

یعنی نتونستم کسی رو پیدا کنم که همه جوره دوسش داشته باشم و باهاش راحت باشم و اونم متقابلا این حسو داشته باش :ا

 

 

15. چجوری میخوابی؟ ( حالت خوابت چیه؟ )

به نام خدا!..

همیشه عادت دارم یه دستم زیر بالشم باشه..

یه بیماری ای هم دارم که هم پتو باید بکشم و هم نباید بکشم!!

جدیدا به این نتیجه رسیدم که نصفه پتو بکشم رو خودم +_+

 

16. اگه حیوون بودی چی میشدی؟

یه مدت بد جوری جغد خطاب می شدم../

 

17. فست فود یا غذای سالم؟

انتظار دارین چی بشنوین؟! XD

 

18. تا حالا کسیو بوسیدی؟

بسم رب العالمین.

و رحمته العالمین..

خیر!

تمام..؟

 

19. تا حالا کلاه سرت رفته ؟ ( تعریف کن )

الان حضور ذهن ندارم متاسفانه!

همیشه دقت کردین به ته چالشا میرسم ذهن زودتر درود گویان خداحافظی میکنه برای سوالای آخر حضور نداره متاسفانه :/

 

20. دوست داری جای کسی زندگی کنی؟

بله :"))

 

__________________________________

+منبع چالش: برای همه و هیچ کس

+اگه آهنگ اول وب پلی نشد خودتون پلی کنین و باهاش بخونین که موقع خوندن تنها نباشین!!

در واقع باید از خوشحالی نگین رو محکم بغل کنم که راهنماییم کرد و مشکل آهنگ وب درست شد! @_@

در واقع مشکل پخش آنلاینش! :)

و همچنین هیرای که راهنماییم کرد آهنگو براتون با کیفیت کنم ! @_@

+شماهم حواستون هست که دو روز بیشتر از اون چالش سی روز نوشتنو انجام ندادم تا حالا!؟ -_-