سلام بر همه ی شما عزیزان!D:

خوبین‌؟ خوشین؟ 

اهم..داشتیم با چند تن از بازماندگان راجب اینکه بزهس کم حرف شدن صحبت میکردیم.

نگار پیشنهاد داد که یه چالشی راه بندازیم که دوباره بیشتر پست بزاریم و خصوصا باهم حرف بزنیم.

گرچه جا داره از همین جا،تشکرات فراوان خودم از میخک بابت چالش شیب بعمل بیارم.و گفتم اطلاع بدم هنوز هم تو ادامه چالش ش شرکت میکنم و شرکت خواهم کرد.^-^

پست های بیانی ها رو خوندم و دیدم که چقدر...همه ما..گم‌شدیم!

برای هرکس متفاوته..یکی تو خودش گم شده،یکی تو احساساتش غرق شده یکی هم تو مشکلاتش.

حس کردم خیلی وقته یادمون رفته چه کسی هستیم،مگه نه؟

به خاطر همین این چالش(که به نظر خودم واقعا زیباستTT) رو ابداع کردم*-*

اسم این چالش "ایگو" ئه.

ایگو در اصطلاحات روانشناسی به این معناست:

ایگو، هویتی ساخته خود ماست، هویتی که حقیقت ندارد.

اگر تمام باورهایمان درباره آن چه هستیم – باورمان از شخصیت، استعداد، و توانایی ها – را بپذیریم، ساختار ایگوی خود را داریم.

البته با این وجود پیشنهاد میکنم برین راجبش حتما سرچ کنین و مقاله هاش رو بخونین چون به قول نویسنده اونجا(xD )خود ایگو در روانشناسی به چند شاخه مجزا بخش بندی میشهD=

این رو هم اضافه کنم که در معنای ساختاری؛"ایگو" مخفف جمله:"امروز یاد گرفتم، و.." هستش.

اینجوریه که آخرای روز یا بعد از ظهرا،میاین یه برگه خالی،یه چرک نویس یا یه دفترچه گوگولی مگولی تون رو برمیدارین و شروع میکنین تموم چیز هایی که اون روز یاد گرفتین رو یادداشت میکنین.

هرچیزی که طول روز فهمیدین.دیدین شنیدین و قصد دارین یادتون بمونه..

قسمت "و.." برای وقتیه که بخواین بیشتر بنویسین.مثلا بخواین راجب خودتون بگین.راجب اینکه امروز چی شد یا هرچیی که دلتون میخواد اضافه کنین.

تو پس زمینه ذهنتون اینکه با خودتون بیشتر تعامل داشته باشین هم؛داشته باشین.

اینکه یاد بگیرین کی هستین و چی باید باشین:دی

بعد ازش عکس میگیرین و تو قالب پست منتشر میکنین.تازه دست خط های خوشگلتون رو هم میبینیمD::

نیازی هم نیست توخود پست چیزی بنویسین.یا توضیحی بدین حتی اگر اون روز سرتون شلوغ بود یا حتی حوصله نداشتین میتونین نظرات رو هم ببندین و یه عکس آپلود کنین.اینجوری برای کسایی که روزانه نویسی یا ادبی نویسی براشون سخته هم راحت میشه چون نیاز نیست راجب کارهایی که کردن حرف بزنن:")

و حالا به این فکر کنین که بعد یه مدتی تو آرشیو وبلاگتون یه عالمه پست از گذشته خودتون دارین که هر روز چیز تازه ایی یاد گرفته تا رشد کنه!

قوانین خاصی نداره ولی چهارچوب اولیش اینه که راجب آموخته هاتون بنویسین ولی تشویق میشین اگه یکم از منطقه امن خودتون بزنین بیرون و ریز به ریز شخصیتتون رو بریزین بیرون و یادداشتش کنین*-*

تبصره بعدی هم برای کساییه که یکم خجالتی تشیف دارن-،-

میتونن عکس نگیرن و فقط به صورت یادداشت تایپ کنن و منتشرش کنن.گرچه اصلا پیشنهاد نمیشه*-*

و راستی یادتون نره تو کاغذتون تاریخ بزنین یا زیرش بنویسین اونجا چند ساله بودینD=

فکر میکنم توضیحات کامل رو دادم و اگر سوالی دارین  حتما پرسین.*-*

این هم نمونه امروز خودم*-*:

 

از آنجایی که اولین چالشیه که خودم شروعش میکنیم،میخوام ازتون دعوت کنم که تو خجالت بمونین و مجبور شین بنویسین  تنبلی نکنین و بنویسین*-*

گرچه اگر دوست نداشتین یا خوشتون نیومد هیچ اجباری نیست ولی خوشحال میشم نوشته هاتون رو بخونم،در کنار هم یادمیگیریم:]

در آخر دعوت مینمایم از: عشق کتاب.انولا.هلن.پری.آیلین.نگار.آلا.نوبادی.

سلین.آرتمیس.هیرای.آیسا.آرام.مونی.پرسون.آقای آبی.مائو.کیدو.سمر.مانامی.(موچی، حنا،یومیکو،آیامه؛وایولت اگر بودیدTT) .

و خیلی زیادینن خیلیی و هر کسی که این رو خوند.حتی تویی که داری پوکر نگاهم میکنی،بله موظفی به شرکت-،-.

+احتمالا بازم به این لیست اضافه خواهم کرد*-*

   

راستی نکته آخر هم اینکه تا هرجا که دوست داشتین میتونین روش مانور بدین*-*

هر ایده ای که داشتین چون مطمئنا زیباترش میکنه(("=

      

و در آخر اگه یه منبع کوچولو بزنین که بقیه هم بتونن توضیح چالش رو بخونن خوشحالم میکنین :") و اگر هم نزدین که منتظر باشین یه شب که داره خوابتون میبره یه نفر بیاد با گونی خفه تون کنه بدزدتون^-^ اشکالی نداره^-^