راستی منبع چالش اینجاست!

 

1. دوست داری چه چیز دنیای مجازی واقعی بشه؟

محبت ها و تعریف و تمجید هایی که خیلی هاشون دروغین و یا از سر احساس وظیفست.

 

2. کدوم شخصیت تو فیلم ها یا برنامه کودکاست که اداشو در میاری یا صداشو تقلید میکنی؟

من کلا نصف بار طنز خونه رو به تنهایی به دوش میکشم به خاطر همین بستگی داره چه چیزی تو خونمون بحثش ترند باشه..

_ادای فامیلامون و خانواده رو هم میتونم خیلی خوب در بیارم.XD!

 

3. چه ساعت یا ساعت هایی توی طول روز حس بهتری بهت میده؟ 

کلا اگر تنها باشم راحت تر دیوونه بازی در میارم و با خودم کیف می کنم =) ولی خب شب هایی که بیدار میمونم یا صبح زود که هوا هنوز گرگ و میشه و کلا خونه ساکته رو بیشتر دوست دارم.

 

4. تا حالا پیش اومده توی حال خودت باشی و یه کاری کنی بعد یکی ببینه و خجالت بکشی؟ ( تعریف کن )

به هیچ وجه من همیشه مراقب رفتارم و احتیاط میکنم کار نامناسبی جلوی افراد مذکور مرتکب نشم .

_همین جا اعتراف می کنم کل جمله بالا دورغی بیش نبود! آقایون خانوما من خودم استاد سوتی دادنم! و همچنین یه کتاب در دست نوشتار دارم به اسم : "چگونه سوتی های خود را جمع کنیم! " جمله ی اول این سوال رو هم از فصل چهارم صفحه ۷۲ همین کتاب آوردم!

 

5. وقتی بچه بودی اغلبا کجاها بازی می کردی و چجوری؟بازی هایی که تو بچگی می کردی رو تعریف کن.

خونه ی مامان بزرگم مخصوصا مامانه بابام..خونه شون خوراک هر گونه شیطنت بازی بود..ماهم که هممون متوهم بودیم و ... تصور بقیش با خودتون..

همبازی هامم اول دختر عمم پرنیان بود..که هفت ماه ازم کوچیکتر بود..بیشتر خاطره های خل بازیم با اونه و بعدش اکیپ چهار کله پوکمون که اگه عمه بزرگمینا میومدن کامل میشد..یعنی دوتا پسر عمه هام که یکی شون هم دوباره هفت ماه ازم بزرگتره یکیشونم الان کلاس دوم یا سوم باید باشه..بنده خدا امین همیشه نخودیمون بود..همین الانم که یادش میفتم خنده میگیره..نزارین خاطراتمونو تعریف کنم که پهن زمین بشین...! XD {اصلا باید یه بخش از پست هامو اختصاص بدم به همین مشنگ بازی ها..}

 

6. آسمون توی ذهنت چه شکلیه؟ 

خیلی شلوغ پلوغه نمیشه شرحش داد ولی به شلوغی یه همچین چیزی..

 

7. سه تا وسیله یا چیز ( شیء) که دوست داری داشته باشی؟

+همون کتابخونه رویاهام{یه جلد از کل کتابای دنیا..(مخصوصا ژانر تخیلی و فانتزی بعدش هم علمی و بعد عجایب.!) }

+مدادرنگی های پریزماکالر...@_@

+دوربین عکاسی دیجیتال که بزارمش کنار اون دوربین قدیمیه..#_#

 

8. خودتو با چند تا اتفاق یا چیز ساده توی زندگی توصیف کن.

+خنده ی یه بچه کوچولو..فقط صدای خنده هاشون..! من میمیرم و زنده میشم! @_@

+کلا لبخند برام با ارزشه! مخصوصا لبخندای گنده! ((= اگه ببینم انگار دوباره متولد میشم.:)

+بارون ...:") راجب این میشه تا صبح حرف زد..! پس سعی میکنم به همین کلمه بسنده کنم ..!

 

 

9.اغلب اتاق یا لباست بوی چی میده؟ 

معمولا از اینکه وسایلم بوی خاصی بده خوشم نمیاد!

مثلا دیدین یکی یه عطری داره خودش و وسایلش که سلیقش با شما جور نیست.! خب من تو اون مواقع از عطر طرف حالت تهوع میگیرم..!

بخاطر همین نمیخوام کسی رو آزار بدم با عطر من حالش بهم بخوره #_#

از عطرای تندی استفاده نمیکنم بخاطر همین (-_-)

 

10. کدوم شخصیت تاریخیه که براش ارزش زیادی قائلی؟

+لئوناردو داوینچی

+حضرت مولانا و شمس تبریزی

{ من دیوونه ی این دوتام! میگین نه! برین ملت عشق روبخونین اگه با جمله جملش زار نزدین من حرفم رو پس میگیرم یا قبول میکنم من خیلی سر اون کتاب احساساتی بودم که انقدر اشک ریختم براش! ..:ا }

+لویی پاستور

+سقراط {کلا برای افراد تاریخ یونان ارزش زیادی قائلم :") }

+ونسان ونگوگ (باورتون میشه من هنوز براش غصه میخورم!!! =| )

+و...جا نمیشه دیگه اینجا ..

 

 

11. تا حالا شده توهم بزنی و یه چیزی رو یا اشتباه بشنوی یا حس کنی یا ببینی؟ ( یکیشو تعریف کن )

به هیچ وجه من کاملا انسان واضح بین و واقع بینی هستم توهم چی هست؟ پوشیدنیه؟! نوشیدنیه؟!

برای بار دوم اعتراف میکنم که جمله ی بالا هم دروغ بود و از کتابم که هفته ی پیش چاپ شد به اسم :"روش های مقابله با توهم و یاوه سرایی" فصل آخرش آوردم.!

خانم محترم آقای محترم من زندگیم توهمه..بینش یه دقیقه هایی هم زندگی میکنم..

{اعتراف میکنم جمله بالایی هم بیش از حد مبالغه بود..!}

 

12.اغلب همراه با غذا چی میخوری؟

اول که ماست از نیازمندی هر بشقاب غذامه..بعدشم فلفل @_@

 

13. اگه بتونی یه جای دیگه زندگی کنی اون کجاست؟

تویه کلبه چوبی وسط جنکل؟!

هرجا برم خوبی و بدی هست! پس کشورش مهم نیست دیگه..=/

مهم آدماییه که با خودم میبرم یا اونجا هستن! :)

 

14. یه جمله به یک آدم فضایی توی یه سیارۀ دیگه بنویس!

از اون بالا ما چه شکلی ایم؟

یا مثلا خوشحال میشم بیای سیارمون منو ببیری سیاره خودتون! ...

 

15. آخرین آهنگی که گوش دادی؟ 

همین آهنگی که سنجاق شده اول وب:

"Mad at disney"

 

16. اولین پیامی که توی بیان برای کسی نوشتی ( خصوصی یا عمومی فرقی نمی کنه - اگه دوست داشتین اسم شخص رو هم بگین )

به خودت بود سوفی :")

ایناهاش..

بعدش وب استلا بودم =)

{سوفی از  این سوالای راجب بیان بیشتر بزار کیف میده :") }

 

17.آخرین چیزی که به خاطرش ذوق کردی؟

هیچی..! =/

ولی میدونم راجب چی قراره ذوق کنم..امیدوارم هرچه زودتر اتفاق بیفته :")

 

18. اسم چند تا از وسیله هایی که خیلی ازشون استفاده میکنی؟ 

+هندزفری{نصف بجه ها همینو گفتن چقدر حیاتیه..!}

+لبتاب .:"

+روان نویسام.

+بلندگو ها همچنین.

+مداد نوکیم و هرمدادرنگی ایی که هرجایی ببینم.:)

 

19. یه اعتراف به دنبال کننده های وبت کن!

امم چی بگم...؟!

مثلا بزارین یه حقیقتی که کشف کردم رو بگم.

من تعداد پیامایی که خصوصی دادم و یا خصوصی گرفتم خیلی بیشتر از تعداد کامنت هاییه که عمومی دادم یا عمومی گرفتم @_@

این قسمت:"آیسان مخوف می شود...!"

 

+راستی این اعترافم کنم که سوالا رو قاطی پاتی جواب دادم {از پایین به بالا..*-*}

 

20. چقدر طول کشید تا چالش رو جواب بدی؟

تقریبا یه ساعت{بینش یه عالمه وقفه افتاد -_-}