امروز دوم مدرسه رو شروع کردیم،تموم شد.خوب بود.اگر معلم ادبیات رو فاکتور بگیریم به معنای واقعی کلمه ریاضی و علوم شیرین بود:دی.

از اونجایی که دیدم تو طول این روزانه نویسی ها قطعا قرار ادیت های زیادی از

ترک های بی تی اس بزنم،گفتم امروز رو یه تنوع بدمD:

و این آهنگ ته یون:>>>

از اونجایی که خیلی زیادن و لیریک ها هنوز ارزش اینجا بودن رو دارن،یه قسمتش رو میزارم برای فردا.

قسمت هایی که بیشتر باهاش همذات پنداری میکردم رو آماده کردم*-*:

 

Song Deatails: Fine-Taeyeon

از اونجایی که میدانم حوصله ی تان نمیکشد که کل ترک رو گوش بدید،این ۳۰ ثانیه رو گوش کنید و به این ووکال زیبا ایمان بیاورید.

           

_تابستان خود را چگونه گذراندید؟  ۸:۲۵

معلم ریاضی،عوض شده بود.

هنوز شناختی ازش ندارم ولی پتانسیل بودن یک فرشته رو،از خودش نشون میده.

نصف بچه ها تو تابستون با دوست هاشون قرار گذاشتن،چیزی که ازش دوری کردم.

نصف دیگه رفته بودن سفر،چیزی که حالش رو نداشتم.

بقیه دیگه با خانواده وقت گذرونده بودن،چیزی که تمام انرژیم رو براش صرف میکردم تا درست بشه.

بقیه رفته بودن گردش؛تفریح،دور دور..

و اما تنها جوابی که من به خودم داشتم،این بود:"من تابستان خود را چگونه گذراندم؟"

https://s4.uupload.ir/files/picsart_09-26-11.34.23_zmi.jpg

لینکا درست نمیاد:/

    

 

_از این چرخه متنفرم   ۱۱:۵۳

آمم،تا اینجا اصلا حس و حال نوشتن متن های زیبا رو ندارم،اگه فقط بخوام بنویسم باید جدنکی روزانه نویسی کنم.

اوکی از درد دوران عادت ماهیانه پریود یا هر اسم دیگه ای متنفرم.

متنفرم که انقدر درد دارم.

متنفرم که از درد فلج شدم.متنفرم که از درد اعصابم ریخته بهم.

و متنفرم که از درد داره خنده ام میگیرهxD