بخش اول:

عکس های یادگاری|~

 

از طرف:هلن چاننن:"))

 

   

 

از طرف:بلااا *0*

 

از طرف: سمر (("= نمیشه حدسی باشه کهxD

 

 

از طرف:ناستاکا ((=

 

 

هیچ چیزی نمیشه در وصفشون گفت (("=

از طرف:عشق کتاب :)

 

این رو نمیشه نگم!

این از طرف روماستD=

و به گفته خودش به رنگ وبم گل کشیده ^^ 

 

 

بخش دوم:

آهنگ های یادگاری|~

 

~euphoria

از طرف: ؟ حدس بزنین؟ :")

 

~Daisies

از طرف: هیراییی@_@

 

 

×میونگ نتونستم هدیه ات رو باز کنمTT

 

 

بخش سوم:

نوشته های یادگاری|~

 

 

سال جدید برا همتون کلی اکلیل و اسمارتیز آرزو میکنم..

 

×کیدو

 

 

آرزو بهترین ها رو برات میکنم

امیدوارم همیشه شکوفه لبخند رو لبات باشه

و دلت هم شاد باشه

×میونگ

 

 

به نظرت سال نو ها درک می کنن؟

آخرین ها چطور؟

 

#یادگاری 

×مائو


 

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نماند یادگاری بماند روزگاری .__. 

 

اهم 

#یادگاری ._. 

×آیامه  

 

 

عههه اینم یادگاری کل بیان برا منD:

دیالوک معروف روما تویی؟

×روما

 

راستش زیاد نمیشناسمت بدونم چی یادگاری بزارم.... 

ولی سال بهترترتری رو برات آرزو می کنم.... 

×آقای آبی
 

 

امیدوارم همیشه زرد بمونی آیسان :") سال خوبی داشته باشی ، پر از حس های خوب ، چیزای قشنگ ، پر از خودت بودن و لذت بردن از اینکه آیسانی ، پر از موفقیت ، پر از ادم های خوب ، پر از چیزایی که دوست داری ، کلی کلی کلی چیز خوب واست ارزو میکنم @-@! ♡

ولی خدایی چی بیشتر از این ( @-@! ) میتونه نشان دهنده ی من باشه ؟ XD 

# اینم یادگاری من XD

×پرسون
 

 

 

+می دونم شاید پست مسخره ای باشه شاید اصلا بدون خوندن/دیدنش اومده باشی اینجا یا اصلا کسی اینجا رو نبینه ولی خب دلم می خواست برای خودم هم که شده تو این روز ثبت بشه :")

++راجب تبریک های روما چی میشه گفت وقتی هیچ چیزی لایق تشکر ازش نیست!؟ .-.

+++حدسیاتتون بگینا..((=