_kate's not here,cover

Tell me, what do you see in the mirror on the wall?

Are you sure that it's me? Is it my turn to fall?

If these walls can talk and read all my thoughts

Am I already lost?

+همینجا یه سلامی علیکی هم بکنم،دلم برای همه تون کوچیکتر از یه ذره شده.اول که،خوبین؟خوشین؟ سلامتین؟

این پست هم،تصمیم گرفتم توی یه دوره های مشخصی اینجا همه یه پلی لیست بذاریم که کیف کنیم و همینطور به لیست دراز آهنگ هامون اضافه کنیم*-*

و اینکه تصمیم گرفتم تا آخر سال تم اینجا رو سبز نگه دارم،فقط سبز! از اونجایی که میخوام امسال کلا سبز باشه پس..

البته باور کنین واقعا سخته که بیخیال قالب با رنگ آبی و قهوه ای و بعضا زرد بشم...TT

نظرتون چیه بریم اون صفحه چت بیچاره و یکمی خلوت جمعی(!) کنیم؟:D

البته الان که این رو می نویسم درست جور در نمیاد و احتمالا وقتی شما اینو می بینین من دارم از یه دره بالا میرم یا دارم سعی می کنم خودم رو از کوسه های وحشی نجات بدم و احتمالا بعدش قراره از یه آبشار سقوط کنم*-*

 

+حالا که همه دارین به وضع اسفبار بیان و جمع های مرده مون فکر می کنین،گفتم بهتون بگم،خصوصا اعضای بزهس..کافیه بیان که هیچی،شما یه سر به صفحه چت قبلی من بزنین:) خون گریه خواهید کرد از اون همه قشنگی و شوق و ذوقی که دیگه نیست.

پوف.